ENROTLLATS DE MASSA FULLADA

Anit vaig fer, per a sopar, una empanada de massa fullada amb espinacs i en va sobrar un poc de massa, que vaig aprofitar per a fer uns enrotllats, farcits de dols de codonyat (que en va regalar el meu germà, fet per ell) amb un toc de canyella pel damunt. A casa ens agradaren molt. Simplement escampen la massa, posem  damunt el dols de codonyat, enrotllem i tallem amb un ganivet trossets menuts. Posem un poc de canyella pel damunt i al forn, ja calent, molt poc de temps. Aquest és el resultat:

ABANS DE COURE

ABANS DE COURE

ABANS DE COURE

ABANS DE COURE

SAMSUNG

CUITS

CUITS

CUITS

SAMSUNG

CUITS

4 comentarios (+¿añadir los tuyos?)

  1. Pilar C.
    Ene 16, 2015 @ 21:18:31

    Quina bona pinta que fan, han d’estar d’escandol! Una abraçada guapa!

    Responder

    • bahira1
      Ene 16, 2015 @ 22:32:04

      Si qu’estan bons si Pilar… el que passa és que en teniem poquets i la meua filla, el meu marit i jo els menjarem tots despres de sopar. Gràcies per la visita. Besets.

      Responder

  2. Pilar C.
    Ene 26, 2015 @ 00:42:15

    Hola guapa! No se si saps que organitzo un concurs al meu blog, sortegem un lot deproductes Castey valorat en 160€ i m’agradaria molt comptar amb tu,tens tota la informació al blog, a veure si t’animes! Una abraçada!

    Responder

Responder

Alba Escrivà

Fotografía natural de bodas, recien nacidos, embarazo, comuniones... Fotografía en Valencia, Alzira, Gandia y todo el mundo

Susurros de Cristal

De tot un poc

Escribir para decir estuve.

Un blog más, pero de otro ser. Que es feliz escribiendo y que por eso escribe.

el delantal verde

cocina 100% vegetariana: de la palabra al hecho...

EVOLUCIÓ I REVOLUCIÓ

ALLÒ MÉS IMPORTANT NO ÉS TROBAR UN LLOC EN LA SOCIETAT, SINÓ CREAR UNA SOCIETAT ON VALGA LA PENA TROBAR UN LLOC

